باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست

YousefAnoosheh دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست

دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست

ترانه سرایان : مسعود امامی – مهتاب رخصتی – مهرشاد مولائی زهره زمانی – حمید پویان – مهدی استخر – امیر پیرنهان – مجید صالحی
آهنگسازان : مسعود مفیدی – داریوش اقدامی – فرزین بابائی
تنظیم کلیه قطعات : مسعود مفیدی – ضبط – میکس و مسترینگ : استودیو مسعود مفیدی
گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم – فیروز ویسانلو – کیان دارات
ویولن : پیام طونی – پیانو و کیبورد : مسعود مفیدی – کلارینت : بابک یوسفی

 
دانلود آلبوم با کیفیت 128 mp3

یوسف انوشه - دارم میرم از دست


دانلود آهنگ ها به صورت تک تک

یوسف انوشه - تو

یوسف انوشه - دارم میرم از دست

یوسف انوشه - بی تو تنهام

یوسف انوشه - ببخش

یوسف انوشه - نفس باش

یوسف انوشه - زندونی

یوسف انوشه - عاشقتم

یوسف انوشه - حلالم نکن

یوسف انوشه - بی تو نمیشه






 آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه  آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه  آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه  آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه  آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه  آلبوم جدید یوسف انوشه, آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه, دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست, دانلود آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, دانلود آلبوم دارم میرم از دست یوسف انوشه, دانلود رایگان آلبوم دارم میرم از دست از یوسف انوشه, یوسف انوشه