باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی

Meisam Ebrahimi Khodetam Midooni دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل بند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی :

همه چی خوبه که ، خوبه که هستی

با این که دل منو شکستی

دل من از همون روزای اولم ساده بود

همه چی خوبه ، خوبه ندونی

ندونی و همیشه بمونی

عاشق تو شدم تا دیدمت تو رو

خیلی زود خیلی زود

تو داری باعث این همه غم میشی

تو داری باعث زخم دلم میشی

تو داری از همه قلبم و می کنی

پس بگو می مونی

تو داری اشکم و می کشی تو چشام

تو داری پا میذاری جای رد پام

تو داری دیوونه می کنی قلبم

خودتم می دونی ، خودتم می دونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی

♫♫♫♫♫♫

دروغه ولی همه چی خوبه

همه چی خاطره ی غروبه

اگه دلم شکست گناه نداره دوست دارم

همه چی برام مثل گذشتست

دل دیوونم همیشه خستست

عاشقی دیگه اشتباه نداره

دوست دارم ، دوست دارم

تو داری باعث این همه غم میشی

تو داری باعث زخم دلم میشی

تو داری از همه قلبم و می کنی

پس بگو می مونی

تو داری اشکم و می کشی تو چشام

تو داری پا میذاری جای رد پام

تو داری دیوونه می کنی قلبم

خودتم می دونی ، خودتم می دونی



دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خودتم میدونی


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته

Hamid Askari Esmam Hanoz Rote دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته با بالاترین کیفیت

ترانه : کاظم عباسی ، آهنگ : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری

متن آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته :

تو این کوچه خیابونا منو با دست نشون میدن

آخه این آدما هیچ وقت منو بی تو نمی دیدن

چی میشه فکر من باشی بگی حال منو داری

تو حتی خودت و یه شب به جای من نمی ذاری

بیا برگرد دیوونه یه دنیا باهات حرف دارم

میگن دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودم و دست می ندازم میگم اسمم هنوز روشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته

♫♫♫♫♫♫

مهم نیست واسه من اصلا کی داره از تو چی میگه

خودم خوب اینو فهمیدم نمی رسم به تو دیگه

یجورایی خودم دیگه دارم می ترسم از کارام

بیا برگرد دیوونه میگن مشکوکه رفتارام

بیا برگرد دیوونه یه دنیا باهات حرف دارم

میگن دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودم و دست می ندازم میگم اسمم هنوز روشه


دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نام اسمم هنوز روته