باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

متن آهنگ خیابونا از محسن یگانه



 از این خیابونا هر وقت رد میشم

دیوونه تر میشم بی حد و اندازه


 از این خیابونا هر وقت رد میشم

دیوونه تر میشم بی حد و اندازه  
باور کن این روزا هر چی که میبینم

فکر منو داره یاد تو میندازه

هر چی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازه

 

از این خیابونا حیرون و سرگردون

هر روز رد میشم فکر میکنم کم کم

دیوونه بازی رو دارم بلد میشم..فکر میکنم کم کم

 

انگار قدما به این خیابونا وقتی که تو نیستی بدجوری وابستست

انقدرکه با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست

انگار قدما به این خیابونا وقتی که تو نیستی بدجوری وابستست

انقدرکه با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست از قدمام خستست..

 

تو این پیاده رو بین همین مردم

با اشتباه اما خیلی تو رو دیدم

این که چرا نیستی من این سوالو از

هر کس که میدیدم صد بار پرسیدم

 

وقتی حواس تو درگیر رفتن بود

بیهوده جنگیدم تو از همون اول منو نمیخواستی من دیر فهمیدم

فهمیدم فهمیدم دیر فهمیدم…..

 

انگار قدما به این خیابونا وقتی که تو نیستی بدجوری وابستست

انقدرکه با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست

انگار قدما به این خیابونا وقتی که تو نیستی بدجوری وابستست

انقدرکه با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستست