باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

حاج علی اکبری-عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ – شب اول تا سوم

akbari moharam 91 حاج علی اکبری عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا سوم

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج علی اکبری در هیات حضرت ابالفضل (ع) سرسنگ کاشان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f3111 حاج علی اکبری عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا سوم

دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-از عرش از میان حسینیه ی خدا (روضه)

حاج علی اکبری-روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام (روضه)

حاج علی اکبری-خدا به خیر کنه کوفه رو (زمینه)

حاج علی اکبری-سالار زینب یا حسین (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-پیراهن عزای تو جوشن کبیر ما (واحد)

حاج علی اکبری-دل به نگات بنده (واحد شلاقی)

حاج علی اکبری-الا بذکر الله حسین ثارالله (شور)

حاج علی اکبری-با یاد شعرای قدیم عقل از سره من میپره (شور)

حاج علی اکبری-شکر خدا که مادر من اهل روضه بود (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه ورودیه کربلا (روضه شب دوم محرم)

حاج علی اکبری-خیمه زده تو دلم غم زمین و زمون (زمینه)

حاج علی اکبری-بوی غم بوی جدایی بوی هجران می رسد (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-شش گوشه ای دوباره به قلبم بنا کنید (واحد)

حاج علی اکبری-بر مشبکه های ضریح گره خورده (واحد)

حاج علی اکبری-دل و دلبر من می و ساغر (شور)

حاج علی اکبری-آب آب عطش عطش آب آب (شور)

حاج علی اکبری-ای پادشه خوبان دادا از غم تنهایی (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۱:

حاج علی اکبری-روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)

حاج علی اکبری-بیت سه ساله غزل بابایی (زمینه)

حاج علی اکبری-اینجا خاکش نم داره (واحد سنگین)

حاج علی اکبری-من به خون لبت ای دوست گرفتار شدم (واحد)

حاج علی اکبری-شبای محرم همه زیر یه پرچو چه حالی داره (واحد)

حاج علی اکبری-باز اشکهام شده جاری (شور)

حاج علی اکبری-ای حرمت کعبه قبله (شور)

حاج علی اکبری-سرمایه ی محبت زهراست دین من (مناجات)

 

* هرگونه کپی برداری در سایت و وبلاگ بدون قید منبع جایز نمیباشد و شرعا حرام میباشد.*


منبع : دل سوختگان