باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

حاج مهدی سلحشور-عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ – شب اول تا سوم

salhshur moharam 91 حاج مهدی سلحشور عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا سوم

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج مهدی سلحشور در هیات فاطمیون شهرستان قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

b30b77f3111 حاج مهدی سلحشور عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا سوم

دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۱:

حاج مهدی سلحشور-روضه حضرت مسلم بن عقیل (ع)

حاج مهدی سلحشور-دوباره عالم گشته محزون (زمینه)

حاج مهدی سلحشور-بیا و نگاهی به بالم کن (واحد)

حاج مهدی سلحشور-ذکر ابی عبدالله و نغمه خوانی (ذکر)

حاج مهدی سلحشور-شبای شور و شین اومد (شور)

حاج مهدی سلحشور-آی شهیدا یه عمره تنگه براتون (سرود پایانی)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۱:

حاج مهدی سلحشور-روضه ورودیه کاروان به کربلا (روضه)

حاج مهدی سلحشور-پیراهن عزا به تنم (زمینه)

حاج مهدی سلحشور-می برد بنده را تا خدا (زمینه)

حاج مهدی سلحشور-دوباره تو عزم خطر داری (واحد سنگین)

حاج مهدی سلحشور-دکر حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

حاج مهدی سلحشور-گرفته بوی تو را پیکرم تمام تنم (واحد)

حاج مهدی سلحشور-می خونه دل من با تپش دل دریا (واحد)

حاج مهدی سلحشور-دوباره پر زده آقا به اذن مادرت زهرا (شور)

حاج مهدی سلحشور-من لاله و داغ دل نصیبم (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۱:

حاج مهدی سلحشور-روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)

حاج مهدی سلحشور-آه و زاری از لب خون میشه جاری (زمینه)

حاج مهدی سلحشور-حسین من حسین من حسین من (واحد سنگین)

حاج مهدی سلحشور-هر دم در آستانه ی عشق گدا شدم (واحد)

حاج مهدی سلحشور-می خونه دل من با تپش دذل دریا (واحد)

حاج مهدی سلحشور-غم تو ارثیه ی چشم دو چشم تر ما (واحد)

حاج مهدی سلحشور-ای حقیقت صوم و صلاه (شور)

حاج مهدی سلحشور-پر کشیدم سمت کرببلا (سرود پایانی)

 

* هرگونه کپی برداری در سایت و وبلاگ بدون قید منبع جایز نمیباشد و شرعا حرام میباشد.*


منبع : دل سوختگان