باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

حاج سید مهدی میرداماد-عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱

mirdamad moharam 91 حاج سید مهدی میرداماد عزاداری دهه اول محرم الحرام 1391   شب اول تا چهارم

مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ۱۳۹۱ با مداحی حاج سید مهدی میرداماد در هیات رزمندگان اسلام قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۱:

حاج سید مهدی میرداماد-از کربلا به ما غم و ماتم رسیده (مناجات)

حاج سید مهدی میرداماد-سلام بر تو پاره پاره پیکر تو (روضه حضرت مسلم)

حاج سید مهدی میرداماد-ای کاش می شد عاقبت بگیره دعام (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-در شب غربت تنها ماندم (نوحه)

حاج سید مهدی میرداماد-ذکر مقدس حضرت باعبدالله الحسین (ذکر)

حاج سید مهدی میرداماد-سهم من از با تو بودن (واحد سنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-من به فدای حرمت فدای کرمت (واحد)

حاج سید مهدی میرداماد-کوفه گرد غم تو هستم (دو دمه)

حاج سید مهدی میرداماد-حرم شده فکر هر روزم (شور)

حاج سید مهدی میرداماد-روضه ورود به کربلا و حضرت زینب (دشتی)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۱:

حاج سید مهدی میرداماد-این جمعه هم گذشت و خبر از شما نشد (مناجات)

حاج سید مهدی میرداماد-بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا (روضه ورویه کربلا)

حاج سید مهدی میرداماد-اینجا که آمدیم غم و غصه پا گرفت (غزل مرثیه)

حاج سید مهدی میرداماد-ای برادر چشمای خیسمو ببین (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-غم به دل دارم صحرا صحرا (نوحه)

حاج سید مهدی میرداماد-ذکر مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ذکر)

حاج سید مهدی میرداماد-تو این زمین خیمه نزن بیا بریم برادرم (واحدسنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-آخرش من میام گریه کنون تا حرم (واحد)

حاج سید مهدی میرداماد-آمده کربلا قافله ی ثارالله (دو دمه)

حاج سید مهدی میرداماد-اگه یه مجنون داره لیلا (شور)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۱:

حاج سید مهدی میرداماد-دیدم به خواب آن آشنا دارد می آید (روضه)

حاج سید مهدی میرداماد-شب سوم که دل شعله ورم می کشد (روضه)

حاج سید مهدی میرداماد-روضه حضرت رقیه سلا الله علیها (روضه)

حاج سید مهدی میرداماد-صدا صدای تازیونه روی طفلی نیمه جونه (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-سر رسید امشب شام غمها (نوحه)

حاج سید مهدی میرداماد-بابا دلم گرفته مگه خبر نداری (سنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-سلام محرم ماه مکرم  (واحد)-شعر و سبک از سعیدضیاتبار

حاج سید مهدی میرداماد-من بودم قامت خمیده (دو دمه)

حاج سید مهدی میرداماد-سر زده باز دلم تا حرمت پر زده (شور)-شعر و سبک از سعید ضیاتبار

حاج سید مهدی میرداماد-روضه حضرت حر علیه السلام (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب چهارم محرم ۹۱:

حاج سید مهدی میرداماد-آن روز که به داغ غمت مبتلا شدیم (روضه حضرت حر)

حاج سید مهدی میرداماد-روشن کرده یکی نگاه خسته مو (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-تا به لب آمد آه توبه (نوحه)

حاج سید مهدی میرداماد-منت به من نهادی دست مرا گرفتی (واحد سنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-ای کاش که مرغ با افلاک شویم (واحد)

حاج سید مهدی میرداماد-ای سمت نوکریت به دل اهل ولا زمزمه (شش خون)

حاج سید مهدی میرداماد-کاش تا خیمه سبزت برسد فریادم (دو دمه)

حاج سید مهدی میرداماد-دستم از ضرخت کوتاهه (شور)

حاج سید مهدی میرداماد-روضه حضرت زهرا و امام حسن مجتبی (مناجات)


منبع : دل سوختگان