باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی
باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

باران موزیک/دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود گل های بازی دورتموند و رئال مادرید ، با کیفیت اچ دی

دورتموند ۲ – ۱ رئال مادرید

 

 دانلود گل های بازی دورتموند و رئال مادرید ، با کیفیت HD 720p

 

دانلود گل های بازی دورتموند و رئال مادرید ، با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

دیدار دو تیم در حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار متعصب وستفالنی و با سوت ویکتور کاسای داور مجاری این بازی آغاز شد. در ابتدای نیمه نخست دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختن هر چه که از زمان بازی می گذشت رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار می گرفتند. اما با گذشت زمان شاگردان یورگن کلوپ خود را در زمین پیدا کردند و از استرس اوایل بازی خارج شدند.در اواسط نیمه اول سامی خدیرا هافبک آلمانی رئالی ها که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود بار دیگر از ناحیه عضله پشت ران احساس ناراحتی کرد و مورینیو مجبور شد دست به یک تعویض اجباری بزند و لوکا مودریچ را به جای او وارد زمین کند…

این تعویض اگر چه چهره ای هجومی تر به رئال می داد ولی تا حدودی آلونسو را در مرکز زمین تنها کرد.پس از تعویض اجباری رئال دورتموندی ها تا حدودی میانه میدان را از آن خود کردند و سباستین کل بهمراه اسون بندر به خوبی در نبرد های هوایی و درگیری های تک به تک پیروز نشان می دادند. کاپیتان کل در این دیدار به نظر آماده می رسید شوت های او در نیمه نخست و تلاش برای گلزنی نشان از انگیزه های بالای کاپیتان دورتموندی ها می داد.

 

در دقیقه ۳۶ در پی اشتباه په په سباستین کل موفق شد با یک پاس عالی لواندوفسکی را با کاسیاس تک به تک کند و گل اول دورتموندی ها شکل گرفت اما این برتری زیاد دوام نیاورد و در پی یک ضد حمله رونالدو با پاس استثنایی اوزیل صاحب توپ شد و با اشتباه وایدنفلر دروازه بان دورتموند نتیجه بازی در کمتر از دو دقیقه به تساوی کشانده شد. نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید. نیمه دوم را دو تیم بدون تغییر آغاز کردند. بوروسیا دورتموند در این نیمه با انگیزه های زیادی به میدان آمد آن ها پس از گلزنی به رئال حالا اعتماد به نفس لازم برای پیروزی را بدست آورده بودند. حرکات ترکیبی و هماهنگی مثال زدنی در بین بازیکنان دورتموندی خصوصا ماریو گوتزه، رویس و پیسچک به زیبایی های این بازی کمک می کرد.

 

دورتموندی ها در یکی دو صحنه با حرکات رویس و گوتزه به موقعیت هایی دست یافتند اما درخشش کاسیاس مانع از گلزنی آن ها شد. رئال پس از سپری کردن فشار ۱۵ دقیقه ای دورتموند بار دیگر به بازی برگشت و موقعیت هایی برای رونالدو و دی ماریا ایجاد شد. اما در دقیقه ۶۵ با نفوذ ماریو گوتزه و سانتر زیبای او روی دروازه رئال، کاسیاس به اشتباه توپ را مشت کرد و در برگشت اشملزر موفق شد گل برتری دورتموند را به ثمر رساند.جنگندگی و تلاش خط هافبک و مدافعان بوروسیا دورتموند با حمایت وایدنفلر موجب شد تا شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی مقابل رئال در گروه مرگ صدرنشین شوند.

 

 

 

 

 

دانلود بصورت یک پارت ۱۴۵ مگابایتی :

لینک های دانلود  |  RapidShare  ،  HipFile  ،  UploadBaz  ،  ParsaSpace  ،  Direct Link

 

حجم : 145 مگابایت  
فرمت : MKV  
پسورد : www.clip4u.org